فراخوان تولید محتوای الکترونیکی
نمون برگ ارزیابی آثار
|
ردیف |
ملاکهای ارزیابی
|
امتیاز |
| |||
|
5 |
4 |
3 |
2 |
1 | ||
|
1 |
میزان استفاده از روش مناسب آموزشی برای ارائه محتوا |
|
|
|
|
|
|
2 |
صحت محتوای درس ارائه شده |
|
|
|
|
|
|
3 |
رعایت ترتیب و توالی ارائه ی دروس |
|
|
|
|
|
|
4 |
افزایش سرعت و تسهیل آموزش |
|
|
|
|
|
|
5 |
آزمون و ارزشیابی متناسب با محتوا |
|
|
|
|
|
|
6 |
ایجاد و افزایش انگیزه در فراگیر |
|
|
|
|
|
|
7 |
برجسته سازی نکات مهم درس در اثر ارائه شده |
|
|
|
|
|
|
8 |
ارتباط دو طرفه کاربر با نرم افزار (Interactive) |
|
|
|
|
|
|
9 |
ارتباط آسان کاربر با نرم افزار |
|
|
|
|
|
|
10 |
عدم وجود اشکال در اجرای برنامه |
|
|
|
|
|
|
11 |
راهنمای نحوه کار با نرم افزار |
|
|
|
|
|
|
12 |
گرافیک مناسب |
|
|
|
|
|
|
13 |
صداگذاری مناسب |
|
|
|
|
|
|
14 |
ویژگی خاص و برجسته اثر نظیر autorun بودن و داشتن برنامه نصب (setup) |
|
|
|
|
|
|
15 |
ارائه نام نرم افزار مورد استفاده |
|
|
|
|
|
توجه:
1- نرم افزارهای تجاری و فایلهای power point به تنهایی در بخش مسابقه مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
2- به افراد منتخب در هر یک از گروه های ششگانه از طرف دبیرخانه کشوری درس زبان انگلیسی، لوح تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد.
پشتیبانی و بروزرسانی وبلاگ گروه آموزشی ناحیه 2 ساری / فریبا روشن/